logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۴۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد

رب تولیدی استان زنجان رقیب برندهای معتبر در بازارهای جهانی/ صادرات یک میلیون و 470 هزار دلاری رب گوجه‌فرنگی زنجان به عراق و روسیه

رب-تولیدی-استان-زنجان-رقیب-برندهای-معتبر-در-بازارهای-جهانی-صادرات-یک-میلیون-و-470-هزار-دلاری-رب-گوجه‌فرنگی-زنجان-به-عراق-و-روسیه

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به میزان صادرات رب گوجه از استان زنجان گفت: امسال میزان یک میلیون و 470 هزار دلار رب گوجه‌فرنگی از زنجان به کشورهای عراق و روسیه صادر شده است.

به گزارش موج رسا; عبدالله جعفری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی نیمه نخست سال جاری بالغ بر 3 هزار و 880 تن گوجه فرنگی به ارزش حدود 840 هزار دلار از استان زنجان به کشور عراق صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این میزان صادرات 31 میلیارد ریال بوده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان بیان کرد: در مدت 6 ماهه نخست امسال همچنین 996 تن رب گوجه فرنگی به ارزش یک میلیون و 470 هزار دلار از استان زنجان صادر شده است.

وی مقصد رب گوجه فرنگی صادراتی استان در نیمه نخست سال را نیز کشورهای عراق و روسیه اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی رب گوجه فرنگی صادر شده طی این مدت 48 میلیارد ریال برآورد شده است.

جعفری ابراز کرد: رب تولیدی این استان با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا با کیفیت بسیار مطلوب تهیه و تولید می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: علیرغم حضور برندهای متعدد و متنوع در بازارهای جهانی، برند استان زنجان توانسته جایگاه ثابت و مناسبی را در کشورهای خارجی بویژه کشور روسیه به خود اختصاص دهد.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر